:

Рэгістрацыя актаў грамадзянскага стану

РЭГІСТРАЦЫЯ НАРАДЖЭННЯ

Звяртаем увагу на тое, што ЎСЕ дакументы, выдадзеныя замежнымі дзяржавамі (уключаючы пашпарта), якія прадстаўляюцца ў Пасольства для ажыццяўлення дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, павінны суправаджацца натарыяльна завераным перакладам на беларускую ці рускую мову з легалізацыяй ва ўстаноўленым парадку.

Пры звароце ў Пасольства Рэспублікі Беларусь у Нігерыі ў дадзеным выпадку прадстаўляюцца наступныя дакументы:

заява

пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу бацькоў (аднаго з бацькоў) або заяўніка;

медыцынская даведка аб нараджэнні дзіцяці альбо рашэнне суда аб устанаўленні факта нараджэння;

у асобных выпадках дадаткова прадстаўляюцца:

дакумент, які з'яўляецца падставай для запісу звестак пра бацьку ў запісе акта аб нараджэнні дзіцяці (супольная заява бацькоў дзіцяці, якія не знаходзяцца ў шлюбе паміж сабой; копія рашэння суда аб устанаўленнi бацькоўства), — у выпадку, калі бацькі дзіцяці не знаходзяцца ў шлюбе паміж сабой

заява маці дзіцяці, якая пацвярджае, што яе муж не з'яўляецца бацькам дзіцяці, пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу фактычнага бацькі дзіцяці, заява мужа маці дзіцяці, якое пацвярджае, што ён не з'яўляецца бацькам дзіцяці, супольная заява маці і фактычнага бацькі дзіцяці аб рэгістрацыі ўстанаўлення бацькоўства — у выпадку рэгістрацыі нараджэння дзіцяці ў маці, якая заяўляе, што яе муж не з'яўляецца бацькам дзіцяці

Тэрмін рэгістрацыі нараджэння лiчыцца з дня рэгістрацыі заявы і складае 2 дні ў звычайным рэжыме, 3 дні ў выпадку ўрачыстай рэгістрацыі нараджэння, адразу ў дзень рэгістрацыі заключэння шлюбу — пры адначасовай рэгiстрацыi нараджэння, устанаўлення бацькоўства і заключэння шлюбу, 1 месяц — у выпадку неабходнасці запыту звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый.

Рэгістрацыя нараджэння (з выдачай пасведчання аб нараджэнні) вырабляецца без збірання консульскага збору.


РЭГІСТРАЦЫЯ ЗАКЛЮЧЭННЯ ШЛЮБУ

Звяртаем увагу на тое, што ЎСЕ дакументы, выдадзеныя замежнымі дзяржавамі (уключаючы пашпарты), якія прадстаўляюцца ў Пасольства для ажыццяўлення дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, павінны суправаджацца натарыяльна завераным перакладам на беларускую ці рускую мову з легалізацыяй ва ўстаноўленым парадку.

Пры звароце ў Пасольства Рэспублікі Беларусь у Нігерыі ў дадзеным выпадку прадстаўляюцца наступныя дакументы:

супольная заява асоб, якія ўступаюць у шлюб

пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу асоб, якія ўступаюць у шлюб

консульскі збор у памеры 50 еўра

Акрамя названых дакументаў, асобамі, якія ўступаюць у шлюб, прадстаўляюцца:

грамадзянамі Рэспублікі Беларусь:

від на жыхарства, выдадзены кампетэнтным органам дзяржавы пастаяннага пражывання, — у выпадку, калі грамадзянін Рэспублікі Беларусь пастаянна пражывае за межамі Рэспублікі Беларусь

дакумент аб адсутнасці зарэгістраванага шлюбу з іншай асобай, выдадзены кампетэнтным органам дзяржавы пастаяннага пражывання, — у выпадку, калі грамадзянін Рэспублікі Беларусь пастаянна пражывае за межамі Рэспублікі Беларусь

дакументы, якія пацвярджаюць спыненне папярэдняга шлюбу (за выключэннем дакументаў, выдадзеных органам загса Рэспублікі Беларусь), — у выпадку спынення шлюбу

замежнымі грамадзянамі і асобамі без грамадзянства (за выключэннем замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулку ў Рэспубліцы Беларусь):

дакумент аб адсутнасці зарэгістраванага шлюбу з іншай асобай, выдадзены кампетэнтным органам дзяржавы пастаяннага пражывання замежнага грамадзянiна, асобы без грамадзянства (тэрмін дзеяння гэтага дакумента — 6 месяцаў)

дакумент аб адсутнасці зарэгістраванага шлюбу з іншай асобай, выдадзены кампетэнтным органам дзяржавы грамадзянскай прыналежнасці замежнага грамадзяніна, — у выпадку, калі замежны грамадзянін не пражывае на тэрыторыі дзяржавы грамадзянскай прыналежнасці (тэрмін дзеяння гэтага дакумента — 6 месяцаў)

дакумент, які пацвярджае спыненне папярэдняга шлюбу, выдадзены кампетэнтным органам дзяржавы, на тэрыторыі якога спынены шлюб, — у выпадку спынення шлюбу

У асобных выпадках дадаткова прадстаўляюцца:

заява аб зніжэнні шлюбнага ўзросту, рашэнне органаў апекі і папячыцельства або копiя рашэння суда аб аб'яўленні непаўналетняга цалкам дзеяздольным (эмансіпацыя), медыцынская даведка аб стане здароўя (якая пацвярджае цяжарнасць) асобы, якая ўступае ў шлюб, — для асобы, якая не дасягнула 18-гадовага ўзросту

заява асоб, якія ўступаюць у шлюб, аб скарачэнні тэрміну заключэння шлюбу з указаннем паважных прычын або асаблівых абставін, па якіх неабходна скарачэнне тэрміну заключэння шлюбу, і дакументы, якія з'яўляюцца падставай для скарачэння дадзенага тэрміну, — у выпадку скарачэння тэрміну заключэння шлюбу

заява асоб, якія ўступаюць у шлюб, з указаннем паважных прычын, па якіх яны не могуць прыбыць у Пасольства для рэгістрацыі заключэння шлюбу, — у выпадку рэгістрацыі заключэння шлюбу па-за памяшканнем Пасольства

копія рашэння суда аб устанаўленнi факта стану ў фактычных шлюбных адносінах, якія ўзніклі да 8 ліпеня 1944 г., — у выпадку рэгістрацыі заключэння шлюбу на падставе такога рашэння суда.

Тэрмін рэгістрацыі заключэння шлюбу складае ад 3 дзён і да 3 месяцаў з дня рэгістрацыі ў Пасольстве супольнай заявы. Пасля рэгістрацыі выдаецца пасведчанне аб шлюбе.


РЭГІСТРАЦЫЯ СКАСАВАННЯ ШЛЮБУ

Звяртаем увагу на тое, што ЎСЕ дакументы, выдадзеныя замежнымі дзяржавамі (уключаючы пашпарты), якія прадстаўляюцца ў Пасольства для ажыццяўлення дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, павінны суправаджацца натарыяльна завераным перакладам на беларускую ці рускую мову з легалізацыяй ва ўстаноўленым парадку.

Рэгістрацыя скасавання шлюбу ў Пасольстве Рэспублікі Беларусь у Нігерыі магчыма толькі пры ўмове таго, што муж і жонка знаходзяцца на часовым або пастаянным консульскім уліку пры Пасольстве.

Пры звароце ў Пасольства Рэспублікі Беларусь у Нігерыі ў дадзеным выпадку прадстаўляюцца наступныя дакументы:

1) калі скасаванне па ўзаемнай згодзе мужа і жонкі, пры ўмове адсутнасцi ў iх агульных непаўналетніх дзяцей і спрэчкі аб маёмасці:

сумесная заява мужа і жонкі

пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу мужа і жонкі

заява мужа / жонкі аб рэгістрацыі скасавання шлюбу ў яго / яе адсутнасць — у выпадку немагчымасці яўкі ў орган загса для рэгістрацыі скасавання шлюбу

пасведчанне аб заключэнні шлюбу

консульскі збор у памеры 50 еўра

Рэгістрацыя скасавання шлюбу ажыццяўляецца ў ўзгоднены з мужам ш жонкай дзень, але не раней 1 месяца і не пазней за 2 месяцаў з дня падачы заявы.

2) калі скасаванне па рашэнні суда, які ўступіў у законную сілу да 1 верасня 1999 г.:

заява

пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу заяўнікаў (заяўніка)

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу, які ўступіў у законную сілу да 1 верасня 1999 г.

консульскі збор у памеры 50 еўра

Рэгістрацыя скасавання шлюбу з выдачай адпаведнага пасведчання вырабляецца на працягу 2 дзён з дня рэгістрацыі заявы, а ў выпадку запыту звестак i (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяц з дня падачы заявы.


РЭГІСТРАЦЫЯ ЎСТАНАЎЛЕННЯ БАЦЬКОЎСТВА

Звяртаем увагу на тое, што ЎСЕ дакументы, выдадзеныя замежнымі дзяржавамі (уключаючы пашпарты), якія прадстаўляюцца ў Пасольства для ажыццяўлення дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, павінны суправаджацца натарыяльна завераным перакладам на беларускую ці рускую мову з легалізацыяй ва ўстаноўленым парадку.

Пры звароце ў Пасольства Рэспублікі Беларусь у Нігерыі ў дадзеным выпадку прадстаўляюцца наступныя дакументы:

сумесная заява бацькоў аб устанаўленні бацькоўства або заява аб рэгiстрацыi ўстанаўлення бацькоўства на падставе рашэння суда аб устанаўленнi бацькоўства

пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу заяўнікаў (заяўніка)

У асобных выпадках дадаткова прадстаўляюцца:

пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, — у выпадку, калі рэгістрацыя нараджэння дзіцяці была праведзена раней

пісьмовая згода паўналетняй асобы, у дачыненні да якога вырабляецца рэгістрацыя ўстанаўлення бацькоўства, — у выпадку рэгiстрацыi ўстанаўлення бацькоўства ў адносiнах да асобы, якая дасягнула паўналецця

копія рашэння суда аб устанаўленнi бацькоўства — у выпадку рэгiстрацыi ўстанаўлення бацькоўства па рашэнні суда

Тэрмін рэгістрацыі ўстанаўлення бацькоўства лiчыцца з дня рэгістрацыі заявы і складае 2 дні ў звычайным парадку, 3 дні пры адначасовай ўрачыстай рэгістрацыі нараджэння і рэгiстрацыi ўстанаўлення бацькоўства, у дзень рэгістрацыі заключэння шлюбу — пры адначасовай рэгiстрацыi нараджэння, ўстанаўлення бацькоўства і заключэння шлюбу, у дзень рэгістрацыі нараджэння дзіцяці — пры падачы сумеснай заявы да нараджэння дзіцяці, а ў выпадку запыту звестак i (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяц.

Рэгістрацыя ўстанаўлення бацькоўства (з выдачай пасведчання аб устанаўленні бацькоўства) вырабляецца без збірання консульскага збору.


РЭГІСТРАЦЫЯ ЎСТАНАЎЛЕННЯ МАЦЯРЫНСТВА

Звяртаем увагу на тое, што ЎСЕ дакументы, выдадзеныя замежнымі дзяржавамі (уключаючы пашпарты), якія прадстаўляюцца ў Пасольства для ажыццяўлення дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, павінны суправаджацца натарыяльна завераным перакладам на беларускую ці рускую мову з легалізацыяй ва ўстаноўленым парадку.

Пры звароце ў Пасольства Рэспублікі Беларусь у Нігерыі ў дадзеным выпадку прадстаўляюцца наступныя дакументы:

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу маці

пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці

копія рашэння суда аб устанаўленнi мацярынства

У асобных выпадках дадаткова прадстаўляюцца:

пісьмовая згода паўналетняй асобы, у дачыненні да якой вырабляецца рэгістрацыя ўстанаўлення мацярынства, — у выпадку рэгiстрацыi ўстанаўлення мацярынства ў адносiнах да асобы, якая дасягнула паўналецця

Тэрмін рэгістрацыі ўстанаўлення мацярынства складае 2 дні з дня рэгістрацыі заявы, а ў выпадку запыту звестак i (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяц.

Рэгістрацыя ўстанаўлення мацярынства (з выдачай пасведчання аб устанаўленні мацярынства) вырабляецца без збірання консульскага збору.


РЭГІСТРАЦЫЯ ЗМЕНЫ ПРОЗВІШЧА, УЛАСНАГА ІМЯ, ІМЯ ПА БАЦЬКУ

Звяртаем увагу на тое, што ЎСЕ дакументы, выдадзеныя замежнымі дзяржавамі (уключаючы пашпарты), якія прадстаўляюцца ў Пасольства для ажыццяўлення дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, павінны суправаджацца натарыяльна завераным перакладам на беларускую ці рускую мову з легалізацыяй ва ўстаноўленым парадку.

Рэгістрацыя змены прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку ў Пасольстве Рэспублікі Беларусь у Нігерыі магчыма толькі пры ўмове таго, што грамадзянін знаходзіцца на часовым або пастаянным консульскім уліку пры Пасольстве.

Пры звароце ў Пасольства Рэспублікі Беларусь у Нігерыі ў дадзеным выпадку прадстаўляюцца наступныя дакументы:

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

дзве фатаграфіі заяўніка памерам 30х40 мм

пасведчання аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, якія падлягаюць замене ў сувязі з рэгістрацыяй змены прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку

копіі літаратурных твораў, артыкулаў, нататак — у выпадку выяўлення жадання насіць прозвішча, уласнае імя ў адпаведнасці з літаратурным псеўданімам

дакументы, якія пацвярджаюць матывацыю (за выключэннем дакументаў, выдадзеных органам загса Рэспублікі Беларусь), — у выпадку выяўлення жадання насіць прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку, адрозныя ад дадзеных пры рэгістрацыі нараджэння, па прычынах, не названым вышэй

консульскі збор у памеры 70 еўра (ўяўляецца пры выдачы адпаведнага пасведчання).

Тэрмін рэгістрацыі змены прозвiшча, уласнага імя, імя па бацьку з выдачай пасведчання складае 2 месяцы з дня падачы заявы.


РЭГІСТРАЦЫЯ СМЕРЦІ

Звяртаем увагу на тое, што ЎСЕ дакументы, выдадзеныя замежнымі дзяржавамі (уключаючы пашпарты), якія прадстаўляюцца ў Пасольства для ажыццяўлення дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, павінны суправаджацца натарыяльна завераным перакладам на беларускую ці рускую мову з легалізацыяй ва ўстаноўленым парадку.

Пры звароце ў Пасольства Рэспублікі Беларусь у Нігерыі ў дадзеным выпадку прадстаўляюцца наступныя дакументы:

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу памерлага

медыцынскае пасведчанне аб смерці (мёртванараджэнні) альбо копія рашэння суда аб устанаўленнi факта смерці або аб'яўленнi грамадзянiна памерлым

дакумент спецыялізаванай арганізацыі, якая ажыццявіла пахаванне памерлага, — у выпадку рэгістрацыі смерці па месцы пахавання памерлага

ваенны білет памерлага — у выпадку рэгістрацыі смерці ваеннаслужачых

Рэгістрацыя смерці з выдачай пасведчання вырабляецца без збірання консульскага збору ў дзень рэгістрацыі заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — на працягу 1 месяца.


РЭГІСТРАЦЫЯ ЗМЯНЕННЯЎ, ДАПАЎНЕННЯЎ, ВЫПРАЎЛЕННЯЎ ЗАПІСАЎ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ

Звяртаем увагу на тое, што ЎСЕ дакументы, выдадзеныя замежнымі дзяржавамі (уключаючы пашпарты), якія прадстаўляюцца ў Пасольства для ажыццяўлення дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, павінны суправаджацца натарыяльна завераным перакладам на беларускую ці рускую мову з легалізацыяй ва ўстаноўленым парадку.

Пры звароце ў Пасольства Рэспублікі Беларусь у Нігерыі ў дадзеным выпадку прадстаўляюцца наступныя дакументы:

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

дакумент, які сведчыць асобу, з запісам аб нацыянальнай прыналежнасці — у выпадку змены нацыянальнасці ў запісах актаў грамадзянскага стану

копія рашэння суда — у выпадку ўнясення змяненняў, выпраўленняў і дапаўненняў у запiсу актаў грамадзянскага стану на падставе рашэння суда

рашэнне органа апекі і папячыцельства, кампетэнтнага органа замежнай дзяржавы — у выпадку змянення прозвішча непаўналетняга дзіцяці

дакументы, якія пацвярджаюць факты, якія з'яўляюцца падставай для выпраўлення памылак, унясення змяненняў і дапаўненняў у запісах актаў (працоўная кніжка, пенсійнае пасведчанне, медыцынская даведка аб стане здароўя, воінскія дакументы, дакументы аб адукацыі, аб хрышчэнні і іншыя)

пасведчання аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, якія падлягаюць замене ў сувязі з унясеннем змяненняў у запiсу актаў грамадзянскага стану

консульскі збор у памеры 50 еўра.

Тэрмін ўнясення змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запiсы актаў грамадзянскага стану з выдачай пасведчання складае 10 дзён з дня падачы заявы — пры разглядзе заяў аб унясенні змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запiсы актаў грамадзянскага стану, якія не патрабуюць дадатковай праверкі, а пры неабходнасці правядзення дадатковай праверкі, запыту звестак i (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 3 месяцы.


АДНАЎЛЕННЕ ЗАПІСАЎ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ

Звяртаем увагу на тое, што ЎСЕ дакументы, выдадзеныя замежнымі дзяржавамі (уключаючы пашпарты), якія прадстаўляюцца ў Пасольства для ажыццяўлення дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, павінны суправаджацца натарыяльна завераным перакладам на беларускую ці рускую мову з легалізацыяй ва ўстаноўленым парадку.

Пры звароце ў Пасольства Рэспублікі Беларусь у Нігерыі ў дадзеным выпадку прадстаўляюцца наступныя дакументы:

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

копія рашэння суда аб устанаўленнi факта рэгістрацыі акта грамадзянскага стану

консульскі збор у памеры 20 еўра

Тэрмін аднаўлення запісаў актаў грамадзянскага стану з выдачай пасведчання складае 10 дзён з дня падачы заявы.


АНУЛЯВАННЕ ЗАПІСАЎ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ

Звяртаем увагу на тое, што ЎСЕ дакументы, выдадзеныя замежнымі дзяржавамі (уключаючы пашпарты), якія прадстаўляюцца ў Пасольства для ажыццяўлення дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, павінны суправаджацца натарыяльна завераным перакладам на беларускую ці рускую мову з легалізацыяй ва ўстаноўленым парадку.

Пры звароце ў Пасольства Рэспублікі Беларусь у Нігерыі ў дадзеным выпадку прадстаўляюцца наступныя дакументы:

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

копія рашэння суда

пасведчанне аб рэгістрацыі акта грамадзянскага стану, выдадзенае на падставе аннулируемой запісу акта грамадзянскага стану

Тэрмін анулявання запісаў актаў грамадзянскага стану складае 10 дзён з дня падачы заявы. Ануляванне запісаў актаў грамадзянскага стану вырабляецца без збірання консульскага збору.


ВЫДАЧА ПАЎТОРНЫХ ПАСВЕДЧАННЯЎ АБ РЭГІСТРАЦЫІ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ

Звяртаем увагу на тое, што ЎСЕ дакументы, выдадзеныя замежнымі дзяржавамі (уключаючы пашпарты), якія прадстаўляюцца ў Пасольства для ажыццяўлення дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, павінны суправаджацца натарыяльна завераным перакладам на беларускую ці рускую мову з легалізацыяй ва ўстаноўленым парадку.

Пры звароце ў Пасольства Рэспублікі Беларусь у Нігерыі ў дадзеным выпадку прадстаўляюцца наступныя дакументы:

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

дакумент, які пацвярджае змяненне прозвішча ці іншых дадзеных грамадзяніна — у выпадку, калі яны падвергліся змяненню

консульскі збор у памеры 35 еўра

Тэрмін выдачы пасведчання складае 7 дзён з дня падачы заявы пры наяўнасці ў Пасольстве адпаведнага запiсу акта грамадзянскага стану, а пры адсутнасці такога запісу — 1 месяц.


ВЫДАЧА ДАВЕДАК НА АСНОВЕ ЗАПІСАЎ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ

Звяртаем увагу на тое, што ЎСЕ дакументы, выдадзеныя замежнымі дзяржавамі (уключаючы пашпарты), якія прадстаўляюцца ў Пасольства для ажыццяўлення дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, павінны суправаджацца натарыяльна завераным перакладам на беларускую ці рускую мову з легалізацыяй ва ўстаноўленым парадку.

Пры звароце ў Пасольства Рэспублікі Беларусь у Нігерыі ў дадзеным выпадку прадстаўляюцца наступныя дакументы:

1) пры выдачы даведак аб нараджэнні, смерці:

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

Выдача даведкі вырабляецца ў дзень звароту, але не раней чым у дзень рэгістрацыі нараджэння, смерці. Консульскі збор за выдачу даведак аб нараджэнні і смерці не спаганяецца.

2) пры выдачы даведак, якія змяшчаюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану (пра запіс акта грамадзянскага стану, аб адсутнасці запісу акта аб заключэнні шлюбу) і паведамленняў аб адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану:

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

дакумент, які пацвярджае змяненне прозвішча ці іншых дадзеных грамадзяніна, — у выпадку іх змянення

консульскі збор у памеры 35 еўра

Тэрмін выдачы даведкі складае 3 дня з дня падачы заявы пры наяўнасці адпаведнага запісу акта грамадзянскага стану; пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі — 15 дзён; а пры адсутнасці такога запісу — 1 месяц. Тэрмін дзеяння даведак складае 1 (адзін) год.

Дыпмісіі Беларусі за мяжой

Усе дыпмісіі Сайт МЗС
Перайсці